tirsdag den 12. marts 2013

En lille strikke-detour.

Faldt over denne fine hue på pickles.no, som er en FANTASTISK side med skønne opskrifter og måtte straks strikke en til Teo. Opskriften kan findes her.
 - Første forsøg blev desværre for lille... Min baby lignede en sumobryder, med kinderne presset helt sammen, så munden næsten ikke kunne lukkes( måske en smule overdrevet, men den var i hvert fald så lille, at den ikke kunne komme over hovedet uden protester fra Manne :)):


Farven blev heller ikke helt som jeg havde håbet, så prøver igen - denne gang i en gråbrun merinould, med khakigrønne kanter - tager et billede af den, når den er færdig :)
On a different note, så har jeg taget mig sammen og fået udskiftet den leverpostejfarvede mor-frisure, der bar præg af ikke at være blevet farvet i over et år og ikke rigtig passet ligeså længe, med en ny og SPRIT fin blond frisure (farvet af undertegnede og klippet af Martin)... Føler mig endelig som mig selv igen:)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Anne! Sådan én kunne vi godt have brugt til Sigurd her mens det har været rigtig koldt. Engang i mellem er der bare laaaangt fra tanke til handling.... Og nu er det (forhåbentlig) snart rigtig forår ;-)

    Rigtig fin blog, du har fået dig i øvrigt - kan du ikke få den der følger-dims på bloggen, så jeg kan blive fast læser?

    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille!
      Tusind tak :) Ja, føler også, at jeg lige var lidt sent ude med at få den strikket, men har ikke kunnet finde en god opskrift før... Tror forresten, at jeg har fået styr på den der 'følger-dims'... Måske... :)
      Er jo også vild med din blog!!!

      Kram Anne

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: