søndag den 31. marts 2013

Min første GIVE AWAY!!!



Så kunne jeg få mig taget sammen til at tage billeder... Har i dag hentet det fine garn, der er blevet doneret til min første (påske) give away. I anledning af, at det nu er påske og forår, så er farverne blevet derefter.
Jeg trækker en vinder, når jeg har nået 50 faste læsere (optimistisk måske???) - så håber, at det kan nås, inden forårs temaet er out-of-date :-)
Fra venstre mod højre og oppefra og ned er der tale om:

1 fed orange merinould til pind 4 - 5
1 fed grøn/turkis/orange meleret uld/acryl til pind 4 - 5
1 nøgle turkis meleret uld til pind 2,5 - 3
1 nøgle gul/orange mm. uld til pind 3 - 4
1 fed pink alpaca/silke til pind 4,5 - 5
2 nøgler beige uld/akryl (80/20) til pind 3,5

Det fungerer således:
En kommentar på indlægget = 1 lod
En kommentar + fast læser = 2 lodder og
En kommentar + fast læser + link til give away på din blog/facebook = 5 lodder

... Hvis ikke jeg når 50 inden min fødselsdag (d. 6. Juni) så trækker jeg lod der :-)

Glæder mig SÅ meget til at se, hvem, der vil deltage!!!


72 kommentarer:

  1. Jeg ville da elske at få sådan en flot gave tilsendt

    er med på 5 lodder

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også det er så fint! Der kan komme mange gode ting ud af det :-)

      Slet
  2. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Awesome!!! Skriver dig ind med det samme :-)

      Slet
  3. 2 lodder til mig :D
    Hilsen www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
  4. Dejlig give away :) Jeg er med på 2 lodder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, synes også det er sådan noget fint garn - og skønne farver :-) Man bliver helt påskeglad af det :-)

      Slet
  5. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  6. 5 lodder til mig
    Elsker hækling og strik, så der skal nok komme nogle fine ting ud af det.
    Trinsling@forum.dk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor dejligt!!! Håber, at jeg får at se, hvad der bliver ud af det :-)

      Slet
  7. Jeg er med på 2 lodder

    (er lige nysgerrig: Følger den fine kuffert med?)

    nulleris.blogspot.dk

    nulleri@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :-) Ja, den lille kuffert følger med... Bliver nok en lidt uformelig pakke for posten, men mon ikke han nok skal klare det? :-)

      Slet
  8. Sikke en masse lækkert garn. Det bliver spændende at se hvornår du når 50 held og lykke med det. ( 5 lodder)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også spændt på, om det lykkes :-) Og ja, det er så skønt garn...

      Slet
  9. Skønne farver :) 2 lodder tak :)

    maja3012@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og super lækre kvaliteter!!! Spændt på, hvad der kommer ud af det :-)

      Slet
  10. Jeg vil meget gerne deltage.
    2 lodder :o)
    flot give-away :o)

    SvarSlet
  11. hvor der det bare skønt ud, 5 lodder:)

    SvarSlet
  12. lækker give away ..... jeg hopper på med 5 lodder

    hilsen Lis 1ret2vrang.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med på 2 lodder og du er meget velkommen til at deltage i min give Away

    SvarSlet
  14. Mail er forresten Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. øj øj jeg er helt klart med på 2 lodder!!

    ville elske at vinde da jeg så kan hækle lidt sprutter:O)

    SvarSlet
  16. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  17. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    5 lodder
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    SvarSlet
  18. Jeg er selvfølgelig med - sikke en lækker præmie!

    Jeg har linket på min blog (http://zoomsnoren.blogspot.dk/) til din give-away og er fast læser, så jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Ej altså, er min kommentar forsvundet?? Nå, jeg linkede i går fra min blog, og deltager naturligvis med 5 lodder ;-)
    Knus

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 5 lodder - det er så spændende!

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 5 lodder - det er en skøn give away!

    SvarSlet
  22. Skøn gave, jeg deltager med max antal lodder :)

    /trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Jeg napper to lodder og følger på bloglovin':)

    SvarSlet
  24. hvem vil ikke gerne vinde lækkert garn :)

    SvarSlet
  25. Lækker og super flot Give Away - jeg snupper to lodder i puljen og rigtig meget held og lykke i blogland :-)

    Hilsen en kreafreak ;-)

    SvarSlet
  26. Jeg nupper 5 lodder

    kig forbi min uglegiveaway og del gerne din egen giveaway i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  27. Forsøger mig med alle fem lodder og håber dette er MIN gang, for det er da en super fin præmie

    SvarSlet
  28. Sikker lækkert garn, jeg er med på 1 lod og krydser for jeg bliver den heldige:0)

    Vh Louise
    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  29. lækkert gsrn deltsger med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  30. Nøj nogle fine garner!

    deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  31. Haps! 5 lodder, der er delt på FB og jeg er tilmeldt som fast læser!
    Håber du når målet... Ellers går de glip af en god blog

    Laila

    Hesseltoft5@gmail.com

    SvarSlet
  32. Læser nr 31 og deltager med alle 5 lodder :)

    SvarSlet
  33. To lodder til mig:)
    Tak for invitationen til at deltage i din fine give away. Ih, hvor vil jeg håbe, ønske, drømme om tryllestøv og regnbuer, magisk eleksir og fremmede bønner i håbet om masser af held.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  34. 2 lodder til mig tak :) hvor ser det garn lækkert ud!,

    SvarSlet
  35. Lækker give away
    Deltager med 2 lodder....... Kommentar og fast læser
    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  36. Super-lækker give-away! Jeg deltager med 2 lodder. :)
    Ha' en skøn fredag!
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  37. Jeg er da så meget med her :) fantastisk give away :) jeg skynder mig at hoppe op på bordet og vifte med de 5 lodder som jeg sætter mig på og håber at give-away-gudinden er med mig så der er hjælp til mine kreative opgaver til min julehjælp indsamling :)

    Kig gerne ind forbi min blog og læs mere om min julehjælp indsamling på

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  38. Det er en super flot give away gave, som jeg helt sikkert gerne deltager i. Selvom jeg ikke skulle være den heldige vinder, så siger jeg alligevel tak for muligheden.

    Med ønske om en god dag
    Lise-Lotte

    SvarSlet
  39. Snupper lige 2 lodder :-) så er med i legen.

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  40. Deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  41. Hej,

    Jeg snupper 2 lodder, og glæder mig til at læse mere i dine indlæg... =)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  42. Привет из России! А мне можно поучаствовать? Баннер на правой панельке моего блога
    http://dashuska2.blogspot.ru/
    Я очень люблю вязать спицами! Люблю красивую качественную пряжу
    Меня зовут Екатерина

    Hello fra Rusland! Og jeg kan deltage? Banneret på panelerne til højre for min blog
    http://dashuska2.blogspot.ru/
    Jeg elsker at strikke! Elsker smukke kvalitet garn
    Mit navn er Catherine

    SvarSlet
  43. ØJ for en kuffert. Den ville jeg blive glad for :)

    Så derfor 2 lodder, og glæder mig til at følge dig fremover :)

    SvarSlet
  44. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  45. Jeg er med på 5 lodder :-)

    - Det ville da være fedt at vinde - da jeg er en smuuuule garn-afhænguig :-)
    www.mspuur.com
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov havde glemt min mail :D Michellespuur@hotmail.com

      Slet
  46. 2 heldige lodder til mig...
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  47. Sådan en skøn kuffert med dejligt garn vil jeg da gerne vinde. Jeg deltager med 5 lodder. Har linket på min blog http://aslaugmork.blogspot.dk/

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Det er en dejlig blog. Solskinshilsen fra Kirsten.

    SvarSlet
  49. Jeg også med.. Lækker give away.. 5 stk til mig..

    SvarSlet
  50. Очень заманчивая конфетка! Банер живет на панельке слева http://tkhimera.blogspot.ru/

    SvarSlet
  51. Анна, какая конфетка замечательная! Можно тоже поучаствовать?
    Баннер на панельке справа: http://nat-talli.blogspot.ru/
    С удовольствием стала вашим постоянным читателем)

    SvarSlet
  52. Hi, I like your candy.I am 51's member of yor blog.
    http://nataliavasileva.blogspot.com/

    SvarSlet
  53. Uhh jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet

Linkwithin

Relaterede indlæg: