fredag den 29. marts 2013

Planlægger mit første GIVE AWAY...

Har jo opdaget, at der er fuld af fine give aways her i blog land og tænker, at det vil jeg gerne være med til. Jeg er så heldig, at kende nogen, der handler med garn og har derfor adgang til masser af lækre kvaliteter og farver. Jeg har fået lov at lave en kurv med de skønneste og lækreste garner, som jeg i nærmeste fremtid vil udlove til en heldig fast læser. Lægger billeder ind af den endelige kurv, når jeg har udvalgt det endelige på søndag.
For at være med, skal du blot melde dig som fast læser (1 lod) og evt linke til min blog/give away'en  fra din blog (5 lodder)... Jeg synes det er så spændende!!!

Nu til noget helt andet... Jeg har fået syet en nederdel i det nye stof fra Stof og Stil. Og et par bukser til Teo i resterne fra Voksi-betrækket. Som den hurtige læser nok kan se, stod ingen af tingene på min liste over ufærdige projekter... Det gør til gengæld et strikket pudebetræk, som jeg er meget tæt på at være færdig med, men som jeg er kørt rigtig meget sur i, fordi jeg har noget vildt lækkert uld/cashmere garn der ligger og lokker med at blive til denne lækre sømandscardigan fra denne skønne blog De små ting. Kan næsten ikke vente med at komme i gang!!!

Og så lige lidt billeder:











1: Garnet, der kalder :-)
2 og 3: pudebetrækket, der bestemt ikke kalder!
4 og 5: de små bukser til Teo (hvor jeg overvejer, at udskifte elastikken i linningen med ribkant, så de ikke strammer om hans lille mave.
6 og 7: Nederdelen. En hel sol med elastik i taljen - tænker, at den bliver perfekt til sommerferien i Kroatien - hvor Teo selvfølgelig skal iføres UV-dragt og solhat!


Og så er de jo blevet tid til det tredje portræt af Babylicious, eller uge 13, som vi jo er nået til - en forårsuge - på trods af sne og frost.

13/52







Rigtig god påske!!! Glæder mig helt vildt, til at se, hvor mange, der vil være en del af give away'en :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: