søndag den 7. april 2013

Jeg søger RETROSTOF!!!

Nu hvor jeg har fået plads til at have mine skønne symaskiner fremme - OG har opdaget den vidunderlige verden af DIYs i blogland - mangler jeg retrostof til alle mine projekter!
Hvis du selv ligger inde med noget eller kender nogen der gør, vil jeg super gerne høre om det!!!
Jeg søger fortrinsvis stoffer i grøn, gul, brun og orange men også lilla og turkis og helst i grafiske eller blomster mønstre :-)

Og så lige et lille blik ind i min hverdag... Efter et besøg hos min søde fætter og hans seje kæreste og set, hvordan de har fryseren fuld af lækker, portionspakket og hjemmelavet mad til deres lille dreng, har Martin og jeg taget udfordringen op! Mad har været lidt af en kamp med Teo, fordi han gennem en længere periode kastede ALT op igen - undtagen helt tynd grød sødet med frugtmos - hvilket han stadig levet af. Han kaster heldigvis ikke op mere, men får stadig brækfornemmelser, hver gang han får noget, der har en anden konsistens end det han kender... Det er så synd, så vi holder os til det kendte... Nu håber vi bare, at vi langsomt kan liste lidt blendet kød og grøntsager ned i grøden...

Er der andre, der kender det problem? Og hvordan har I løst det?




Til sidst lige et par SUPER skønne opskrifter fra Wilferts, som jeg næsten ikke kan vente med at komme i gang med :-) Tror det første bliver en Charly!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: