onsdag den 1. maj 2013

Jeg har fået...

den mest fantastiske - og lidt for tidlige - fødselsdagsgave af min fantastiske kæreste og søn OG min vidunderlige familie!!! Sikke en heldig dame jeg er!!!
Det er så heldigt, at Line/Marapytta afholder endnu en af sine skønne workshops I ÅRHUS!!! OG jeg skal med - fordi det synes min familie jeg har fortjent:-) Jeg glæder mig som et lille barn og har allerede besluttet (og ombesluttet) tusid gange, hvilket stof jeg skal sy i... Det er en sjælden og meget  kærkommen luksus, at kunne få en hel weekend til at lave lige det jeg gerne vil. Ikke fordi jeg ikke elsker at være mor og sammen med min kæreste og søn, men fordi man bare kommer hjem med så meget mere overskud, når man (læs: jeg) har fået fyldt de kreative depoter op med indtryk og inspiration!

Jeg har også været så MEGA heldig, at vinde Fru Fausings smukke tørklæde giveaway - jeg er da virkelig lykkens pamfilius i disse dage. Og som om det ikke var nok, så indeholder pakken fra netop Fru Fausing ikke bare det smukke tørklæde, men også en bunke stof, som det klør i mine fingre for at komme i gang med at sy af!!!

I mellemtiden har jeg lige fået klemt et par shorts/blebukser ind - strikket i samme mønster som Charley trøjen, men ellers ud fra hovedet. Jeg mener godt, at små drenge kan have shorts på ud over strømpebukser - det får Teo i hvert fald... Han har også haft strømpebukser og body på hele sit liv, så et par shorts gør vel ikke den store forskel... Og de er så fine:-) (Måske jeg skulle lægge en opskrift ud - hvis nogen skulle være interesserede?)




Jeg er i gang med et par mere i bomuld - hvilket jo nok er lidt mere sæson korrekt end uld og silke, men med det forår vi har haft so far, kan han godt bruge de uldne lidt endnu.


Min søster har strikket denne fine dragt - ok, man kan ikke rigtig se den, men lægger billede ud senere, for pt ligger den til tørre på badeværelsesgulvet. Men den er så sød og fin - tror den skal indvies til min mors fødselsdag på lørdag:-)

Og så var der lige de der billeder til photo challenge... Det glemte jeg i sidste uge, midt i ALT for lidt søvn og ALT for meget klappe-kage om natten... :-)

17/52 + 18/52



Sådan kan det vel gå, når ens barn mener, at søvn er overvurderet... 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: