søndag den 21. juli 2013

Jeg har lavet en shop...

JUHUUUUUUU!!!


Optimismen og sommerhumøret har grebet mig, så jeg har i øjeblikkets eufori oprettet en øve-shop på facebook... 
Indtil videre er det bæreseler og kjoler i retro og genbrugs materialer samt en smule garn... 

Tanken er egentlig, at se, hvordan det går og så evt lave 'udvide' til en rigtig webshop:-) Jeg er i fuld gang med at lave nye bæreseler i grundfarverne grøn, brun og lilla for de første fire er solgt. Kig endelig forbi og læg en kommentar, bestil en vare eller bare se dig omkring!

Glæder mig til at se dig på facebook hos Mannemor :-)

Rigtig god sommer og dejlig søndag fra Teo og jeg - og et gensyn med vores meitai bæresele:-)




2 kommentarer:

  1. Rigtig god idé og mange gange held og lykke med den! Jeg håber, at det udvikler sig til en "rigtig" webshop, så os, der ikke er på FB, også kan kigge med. :)
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, har slet ikke set din søde kommentar før nu:-(
      Tusind tak for den og jeg arbejder SÅ hårdt på webshoppen, som er et KÆMPE projekt:-)

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: