fredag den 5. juli 2013

Kjoler og Mei Tais:-)

Så har jeg sat de tre nye kjoler til salg på Trendsales - jeg har endnu ikke knækket koden til shop på bloggen, men det kommer forhåbentlig snart:-)

Her er billederne af den brune kjole, som jeg ikke fik med i sidste indlæg:



Skulle du være interesseret, kan du komme til annoncen via dette link:-)


Den lilla ligger her :-)


Og den turkise her:-)

Ud iver det, vil jeg lige vise nogle billeder af den Mei Tai, jeg syede for noget tid siden og som vi er blevet helt vildt glade for!!! Jeg har lavet en del om i det oprindelige mønster, sådan, at formen, stropperne og ikke mindst processen passer til os, og det vi skal bruge den til...




Teo elsker at sidde i den - og tager en masse lure på den måde. Synes simpelthen den er SÅ praktisk og hyggelig og behagelig!!!
Det er uden tvivl det bedste jeg nogensinde har syet. 
Vi har endnu ikke haft mulighed for at bruge den på ryggen i praksis, men har prøvet at binde den herhjemme og det fungerer også perfekt:-)

Jeg arbejder hårdt på at finde ud af at lave en shop herinde, så der også kan bestilles meitais herinde... Det er svært virkelig at anbefale noget, når man selv sælger det, men kan kun sige, at jeg kun overvejer at sælge dem, fordi vi selv er så begejstrede for vores og fordi jeg finder det yderst meditativt at sy dem:-)
Indtil videre er der kommet en bestilling ind til lille Jeppe, som kommer til verden i oktober. Det er blevet til denne udgave - med navn og fine striber:



Jeg håber virkelig, at Jeppe og hans familie får ligeså meget glæde af den, som vi har af vores :-)

Hav en skøn weekend!!! Og kom endelig med råd, hvis I ved, hvordan man laver shop herinde:-)

<3 Anne





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: