torsdag den 26. september 2013

Nær ved og næsten...

... Er faktisk et ret stort skridt i den rigtige retning, skal man huske!

Efter mit sidste indlæg herinde synes jeg kun det ville være fair og forventet, at jeg kunne fremvise en eller anden form for præstation i forlængelse af min (i øjeblikkets eufori) optimisme... At lave en webshop har dog vist sig at være mere krævende, omfattende og omstændigt end jeg lige kan bikse sammen med den ene hånd på ryggen. Men frygt ej, jeg kommer ikke tomhændet - for så ville der jo ikke være noget at skrive om i dette indlæg?!? Så som den kloge læser nok har regnet ud, har jeg foretaget mig noget, jeg synes er værd at dele herinde ;-) Og det er ganske korrekt antaget!

Jeg har nemlig oprettet en midlertidig webshop på instagram under navnet DARUTshop:-) Der er en giveaway undervejs, som bliver annonceret, når der er lagt lidt flere varer ind - så følg endelig med her eller på instagram under DARUTshop eller annemp82 - det ville jeg også blive glad for!

Her er lige lidt billeder af de første ting derinde:-)


Hav en fantastisk, frysende fredag (også selv om det kun er torsdag - men det lyder ikke så godt:-))

4 kommentarer:

  1. Øj, hvis der var nogle lidt (altså kun lige lidt :)) tøsede huer og bodyer/veste (de holder liidt længere), så kunne jeg sagtens være aftager :)

    SvarSlet
  2. Du er så sej, Anne! Held og lykke med det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Nu må det briste eller bære!!! Det er lidt vildt, sådan at åbne sin drøm og lægge den ud til offentlig beskuelse:-)

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: