lørdag den 26. oktober 2013

Instagram GIVEAWAY!

Nu, hvor insta-shoppen er oprettet og den er ved at blive fyldt med lækre varer synes jeg det er på tide med  en GIVEAWAY derinde:




Det eneste du skal gøre er, at følge shoppen på instagram DARUTSHOP og skrive din mailadresse under billedet med giveaway'en, så kan du vinde et produkt, du helt selv vælger - dog ikke bæreselerne:-)
Jeg udtrækker en vinder d. 1/12-13 kl 12.
Der er flere produkter in the making, der vil blandt andet komme Ollie/Olivia kramme-elefanter, baggy bukser i army- og leoprint sam Berta/Benny kramme-dinoer. 
Der vil også komme både strikkede huer med fine kvaster, skønne hæklede pulsvarmere og andet lækkert til vinterkulden.
Alle de nye produkter vil være at finde på shoppen senest d. 20/11-13, så der er god tid til at vælge, hvis du skulle blive den heldige vinder.

Skulle der være nogen herinde, som er interesseret i giveaway'en, men som ikke har instagram, så læg læg en kommentar, så finder vi en løsning:-)

Glæder mig til at vise jer mine produkter og glæder mig til at finde en vinder :-)

Rigtig skøn weekend derude!!!


2 kommentarer:

  1. jeg har desværre ikke konto på instagram men vil da utrolig gerne vinde de pinke bukser til alma
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok huske dig, Marianne!
      Dejligt du skriver:-) Jeg arbejder pt på en facebook-shop også, så kan du evt kigge derind og vælge.
      Kram

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: