torsdag den 31. oktober 2013

Ollie og Olivia ser dagens lys.

Så er det jo i morgen, at november skydes i gang med et brag! Vinteren banker på og jeg glæder mig helt vildt til at åbne døren:-)
I går var der DARUT-planlægningsmøde, for nu er det officielt, at vi skal til Julemarked i Ridehuset med vores varer - OG VI GLÆDER OS!!! Fra d 14. til den 21. december er vi at finde midt i julestemningen.

Og så er det jo lige pludselig, at de der ideer, jeg render med i hovedet skal ud på papir og stof... Jeg har tegnet og målt og klippet til den store guldmedalje de sidste dage, så i morges inden skole trængte jeg til rent faktisk at få noget færdigt - noget som jeg VED virker og som Teo elsker (han har tre og sover med dem alle om natten). Nemlig elefanterne Ollie og Olivia. Jeg har tidligere lavet en del som barselsgaver og fødselsdagsgaver til veninders børn og de plejer at hitte - især hos de små, så nu er de altså kommet på instashoppen og skal med i Ridehuset også. De bliver forskellige allesammen, for jeg er bedst til det der med unikke ting, som jeg bliver glad af at sy sammen:-) Fjollet - måske, men kan godt lide tanken om, at alle børn kan få en personlig ting:-)





De har ører i filt, snørrebånd til haler og små nussesnore i forskellige bånd. Alt stoffet er vasket og tumblet, så de er lige til at kysse og kramme:-)
... Og så koster de kun 65kr plus porto!

Rigtig dejlig 1. november til jer alle <3

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de skønne!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Sabrina!
    Min søn er helt tosset med sine, så håber andre kan bliver ligeså glade for dem:-)

    SvarSlet

Linkwithin

Relaterede indlæg: