mandag den 16. december 2013

Julemarkedslove






I denne uge står jeg på julemarked i Ridehuset i Århus... Og har lokket min mor med som support:-) Hun er så god til at snakke, når jeg bliver for genert -noget jeg stadig kæmper enormt meget med som 31årig
Jeg er så glad for hendes hjælp - og for al den ros der kommer fra de glade julemennesker, der kigger forbi

Glædelig jul derude!

Og til jer, der har kommenteret på mit forrige indlæg - tusind tak! Min computer er til reparation og min telefon kan ikke skrive tilbage, men I er ikke glemt og jeg skal nok svare jer



2 kommentarer:

  1. Hold da op har du syet og strikket alle de flotte ting. Håber du fik solgt noget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina! Ja, jeg har selv syet det hele og lavet mønstrene det er syet efter :-) Jeg elsker virkelig hele processen fra ide til mønster til færdigt produkt.
      Det gik rigtig godt til markedet, så jeg skal helt sikkert derned igen næste år!
      Tak for din søde kommentar :-*
      Kram Anne

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: