lørdag den 22. februar 2014

Thumbs up for toysRus.dk!!!



Fik en sms fra en veninde, der lige har født og åbner kalenderen i min mobil for at skrive ind, at vi skal besøge hende i næste uge – og der står de så, og blinker til mig – 7, syv, SYV fødselsdage i marts... Og ikke mindre end fire af dem er børn på mellem 0 og 10 år...
Vi har prøvet at skrue ned for gaverne i min familie, men når det er børn i den alder og man skal med til deres fødselsdag, så kommer man ikke tomhændet.
Så her står jeg altså med håret laaaaaangt nede i postkassen, en morsyg dreng, specialeskrivning, nyopstartet business og en perlerække af gaver, der skal købes, pakkes ind og leveres med et overskudsagtigt smil.

Og så var det jo, at jeg faldt over toysRus.dk – og håret røg straks op af postkassen igen. For herinde kan jeg ikke bare købe gaverne, de har også inddelt deres produkter i kategorier efter alder, mærke og kategori. Fantabulous!!! Og jeg, som ellers er ret hurtig til at finde andre alternativer, hvis en webshop er for rodet eller uoverskuelig kunne på under et kvarter finde de gaver jeg skulle bruge, uden at navigere forkert en eneste gang - hvilket jo ellers let kan ske, når man skal finde rundt i så stort et udvalg :-) En super brugervenlig side med gode og klare billeder. 

… Og fragten var gratis, fordi jeg købte for over 500kr.

Ud over det, kender jeg mange børn, der bruger legetøjskatalogerne som reference, når de skriver ønskesedler, hvilket denne hjemmeside også har tænkt på – det nyeste katalog ligger nemlig på toysRus.dk, så du kan kigge det igennem 'on sight' – MEGA smart!!!

Der røg også en traktor i kurven til Teo – når nu jeg alligevel skulle bestille noget.
Det er første gang jeg har bestilt legetøj på nettet, men må sige, at det er tusind gange hurtigere og lettere, når man ikke har en lille purk rendende omkring og hive ting ned fra hylderne :-)

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med toysRus.dk, men alle meninger, erfaring og ord er mine :-)

Kram Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: