torsdag den 20. marts 2014

Minimode.

Hvad er det, der er med små ting, der gør, at man bare må have dem?
Altså baby og børneting?

Jo, det er det der med 'rigtige' ting - bare i mini... Små bitte Nike-sko - det er da for sødt!
Det er for nyligt rigtigt gået op for mig, at Teo er et lille menneske, ikke bare en baby - og det, der gjorde det var netop et par Nike-sko og et termosæt fra CeLaVi. 
Vi har været på udkig efter noget lækkert og praktisk overgangstøj til Teo - og som jeg har nævnt før er jeg en habil net-shopper, derfor er det også på den måde vi fandt disse ting. 
Hos smallfashion har de samlet en stor portion lækre børne/baby-mærker under et, hvilket gør det SUPER let at finde det man søger. 
Vi valgte dette termosæt:
Fra CeLaVi - mest fordi moderen har en svaghed for neon :-) Det er i virkelig god kvalitet og så er prisen overkommelig, 199kr. Du kan finde det her.

Og så røg der (ved en frygtelig fejltagelse) også et par sko med i kurven, bare fordi de er så MEGA søde og fordi Martin og jeg begge elsker sneakers:


Er de ikke bare for cute??? Du kan finde dem og andre Nikesko her.

Nåh, men det jeg egentlig ville sige var, at da jeg stod og så Teo løbe rundt i små bitte - men rigtige sko i sin termojakke, så lignede han pludselig et rigtigt lille menneske (godt nok i miniature, men alligevel)... Det er altså en skør følelse at stå med - sådan en helt almindelig onsdag!

Hvis nu vi havde en pige, ville jeg helt sikkert kigge her - det er simpelthen så fint til små prinsesser ;-)

Kram

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med smallfashion.dk - men ord og meninger er helt mine egne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: